Partyyy....

Igår firade vi Skrutt som har bestämt sig för att bli äldre, på tisdag fyller han med han är hos pappa då.
Ett stycken barnkalas beställt.
Lördagen skulle vi minsann ha fixat alla förberedelser, men skulle även sätta ihop 2 garderober.
Garderob ett gick fint. Garderob 2 är jag fortfarande sur på.
Det hanns inte med några kalas förberedelser alls, men vi hann, och fick till och med en timme över igår=)
Alla barn kom vi 12, Lennart kom kvart över 12, haha. Misstag på tid, men här var han iaf=)
Bubblan blev skitglad=)
Efter kalaset löste vi av med ett annat kalas, det för dom större, dom vuxna, ja och så vi=)
Bubblan skitnöjd med dagen, och sov gott som bara den inatt=)
Jag och Lina spenderade kvällen med att bygga lego, HA. Vi klarade det. Yees!!

Idag ska bubblan till papput, jag ska fortsätta städa, tvätta lite, låta bli att kolla ut, klippa Jerry och ja,
säkert massa mer saker på listan=)

EN VANLIG VARDAG!!
Nu ska jag ringa DOORIS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0