Idag vankas det massvis.

Vi startar dagen med telefonsamtal i massvis, överallt och till alla.
Telen ringde första gången 20 i 8. Jippie. FFS!!!
Sen ska jobbet kalla efter mig och sen ska vi rulla till Doris och snagga Oscar=)
Hem och lämna av skrutten, åka tillbaka till fru Doris och kika greys. Najs.

Imorgon ska det ske, jag ska skita i ciggen helt.
5 ledig och ja, det är värt ett försök iaf.
Mina minimini nikotin cigg ska testas att inte användas.
Vi får väl se hur det går.
Men jag har hört att man ska vara säker på att lyckas och blablabla för att det ska fungera.
Jag ska vara pessimist och inte tro på det alls.
Vemj vet, jag kanske förvånar mig sj.
Annars är det ju ingen skada skedd, inge löften att jag ska klara det angivna.
Enligt mig kanske det borde vara bättre.
Inga förhoppningar, bara ett försök, som kanske lyckas.
Ja vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0