Vi fortsätter året..

Vi fortsätter året med att fortsätta ha det fantastiskt.
Blir en till  i familjen med, en till bil ska det bli.
SYK räknas till familjen så då får väl den nya bilen göra det med=)

Min älskling är och tränar, skrutt är hos sin pappa, och parabolen är översnöad.
Här sitter alltså jag.
Utan en massa måsten, utan en massa jag borde, tänker fortsätta kvällen med att göra ingenting alls=)

På måndag börjar älskling jobba och jag har nyss insett att jag kommer vara själv hemma på dagarna när inte skrutt är här och när jag inte jobbar. Vad tyst det kommer vara?
Tur att jag inte behöver sova sj iaf, 10 nätter på lite mer än tre år får väl kanske räcka.
JAG KAN INTE SOVA SJÄLV!!
Det har jag insett när darla var på träningsläger ett helt dygn.
Hahaha, det har väl kianske med vana att göra, och jag är inte van helt enkelt.
Kan vara så enkelt att jag absolut inte har lust att vänja mig heller..=)

Tur att jag har min Lina och min Doris, så att någon vill härja loss med mig på dagarna=)
Jag älskar dom!!!=)













Kommentarer
Postat av: ia

And we love you always <3



2011-01-05 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0