Rubrik om att livet är bra=)

I'm soo happy!
Bilen vi fick tag i igår var ju en riktig pärla!
Me like! Vilket fynd=)
Thomas var ju oxå med och den är allt bra rolig!
Tur att det finns så mycket roliga människor!
För att citera Ia: "om man har skoda får man inga kompisar".. Tydligen någon gammal reklam som gick ett tag på stenåldern eller så..
Då är jag faan glad att jag redan har de bästa vännerna omkring mig!

Älskling är och jobbar sin första dag idag, dagis är stängt och jag och Bubbel ska ha en
riktig mysardag!=)
Glad och nöjd, fint!
Har planer idag på att städa och plocka undan lite grejer, får väl se hur det blir med det.

Bästa citatet av Robin igår:
Jag: spring och fråga Bia om vi behöver köpa mer havregryn. (Bia var lite längre bort i butiken)
Robin: Men jag kan inte säga havregryn....
Hahahahahaha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0