Jag skrattar mig harmynt!

Igår hamnade vi i Karlstad, åkte med Bia dit och lämnade honom på jobbet och lallade vidare.

På Bergvik hittade jag massvis! Och hur ofta händer det?
 Hade hittat allt jag skulle ha på mindre än en timme, det kallas flyt.
Efter Bergvik skulle Bia hämtas, Robin sitter bak och babblar om allt möjligt och så kommer frågan:
"Mamma, om man är pojkvän och flickvän, blir det alltid barn då??"
Vad skulle jag säga, jag fick fram att det behövde inte bli så, för man kunde äta mediciner om man inte ville det.
Sen skrattade jag och Lina så vi tjöt, så vi missade avfarten till sjukan, och fick åka runt hela centrum för att komma dit.
Jisses, han är bara för rolig, men om man inget frågar får man inget veta.
Jag inväntar att det kkommer en följdfråga om hur, men jag hoppas att den dröjer ett par år.

Vet jag inte vad jag ska svara får jag väl visa ett avsnitt av BigBrother! (OBS: Stooort skämt!)

Nu ska jag röja, Skrutt ska på Kalas hos Edwin vid 12.

Jo, Jag hittade världens bästa 60 års present till Thomas med! Nu ska jag bara försöka hålla mig tills han fyller i augusti med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0