Dagarna flyter in i varandra..

Och jag flyter med..
Det är inte det att inget händer, men uppdatera, ja det kan ju vara en tanke iaf.
Har två dagars ledighet, och eftersom det är svinhalt ute blir det att städa idag.
Hade hellre varit ute och struntat i det.
Har ett nikotinplåster på mig och ja, det fungerar, inte alls tror jag.
Men man måste ju testa. Det fungerar ju för Lina så det kanske skulle kunna fungera..
Sugtabletterna hade ingen effekt alls. Not at all.
Men man kanske ska kombinera?
Kanske.

Min älskade mormor försvann för tre veckor sen. Den 30 var jag på väg att ringa, men kom på mig sj.
Grattis i efterskott på namnsdagen mormor.
Du lämnade ett stort tomrum efter dig men för din skull är jag lättad.
De senaste åren sa du ett flertal gånger att du inte ville mer,
att du inte ville sitta ensam med bara dina tankar.
Du hade gjort ditt, och ville inget mer.
Jag kommer alltid att sakna dig, men tack för allt.
Du fanns alltid där men det är bara den fysiska biten som ändras.
För hos mig finns du alltid.

mormor och bubbel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0