Mcdonalds is the sh....

Jag är nu ett fan av donkan.
Inte maten.
Mailade dom om draktränarleksaken som robin inte har.
dom skickar den direkt. Tackar och bockar.
Lägenheten tar form, ja den ena och absolut inte den andra.
den ser värre ut än någonsin.
Grejer överallt, lådor, och bristen på en dammsugare har gjort så att vi har till stor del rya mattor lite överallt.
mina tankar är på annat håll.
skolan ska fixas och nya kurser ska läggas.
ordnning? nää.. inte alls.. stress?
ja vad kan man vänta sig.
nu ska jag ta min målarfärgade jacka och skor och åka till jobbet.
mina andra jackor är begravda i olika lågor och under andra hemliga saker.
skor?
dom rensade vi bort. smart christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0