allt och inget

pendlar mellan alla olika sinnestillstånd just nu.
är mer eller mindre osocial, förlåt frugan!!
massvis att göra, och jag vet vad jag vill göra nu.
dags att råplugga och hålla tummarna, med lite tur går det, annars får jag avvakta
tills nästa gång.
igår kväll var tanken att vi skulle börja slipa skåpsluckor.
oh yees, tror ni att det blev så? oh nej.
får vara glada om vi kan göra det ikväll...
får se vad som händer.
just nu kallar jobbet, kalla mig taggad??
hela helgen ska det grejas, och jag har ju ingen aning om hur det blir.
jag måste få ordning på allt samtidigt.
allt snurrar och hur det ska stoppas vet jag inte.
ringa syo imorgon iaf, skaffa intyg från kollektivet..
jaa..
en hel lista finns det, kanske kan börja strecka av lite ikväll??

nu lär jag borsta håret, jag ska ju jobba.. hahahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0