Perfekta fröken fräken..

Mycket finns det att läsa om på expressen, mord och allt annat.
En sak irriterar mig så satans mycket att jag är tvungen att avreagera mig.
Vår ärade drottning, fina fröken fräken, som ska föregå med ett gott exempel
är med i Expressen och berättar om sin kamp för barn, och framför allt dom som blivit utsatta för pedofili.
Det som stör mig är att hon säger att hon mött flera pedofiler och att vi måste även ge dom en andra chans när dom avtjänat sitt straff och betalat tillbaka till samhället!!!!
Vad i helvete!! Det är väl inte samhället som pedofilen har utnyttjat??!!
Det är väl inte samhället som hela uppväxten och resten av livet blivit förstört för?
Herregud, vilket jävla spån.
Om det skulle ha hänt hennes barn, skulle hon säga så då?
Antagligen inte, hon hade nog genast blivit för dödsstraff, fängelsehålor lånt under marken och tortyr liknande det man använde sig av under andra världskriget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0