Lugnet har lagt sig=)

Lugnet har nu lagt sig efter ett lyckat barn kalas=)
Bilder kommer senare, för jag orkar inte ladda in bilder nu..
Spiderman har varit här och nu kanske alla har anpassat sig efter sommartiden.
Det är bara för bra=)

Stora kalaset har börjat nu iaf.
Dedas och Lennart förgyller skrutts tillvaro samt Lina.
Lina har funnits vid min sida hela dagen och räddat mig från galenskapen=)

Robin blev lite ledsen nyss, han har gjort tårta, och så kommer inte hälften och smakar på den,¨
men ja, så kan det vara.
Inbjudningarna kanske inte nådde fram, eller så kanske det blir fel datum??
Dumt att tacka ja, när man ärligt skiter i det.
Min son blev ledsen och då blir jag förbannad.
Dedas är ju här iaf och det betyder massvis för skrutt iaf=)

Nu kommer snart Thomas och Bia tillbaka från stan, tårtan kanske smakar fint åt dom.

OM EN FEMÅRING BJUDER PÅ KALAS OCH BAKAR EN TÅRTA SKITER MAN BARA INTE I DET.
KANSKE INTE ÄR STORT FÖR EN VUXEN MEN FÖR ETT BARN SVIDER DET SOM FAAN. 
JA, JAG ÄR FAAN SUR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0