Jag har ju egentligen inte så mycket att göra..

Men alltid dyker det upp något.
Det planeras i det oändliga, listor skrivs, telefonen ringer, och så ska jag hinna jobba oxå=)
Snart fyller min skrutt 5 år, och ja, ångesten har försvunnit.
Jag har ju redan fyllt 25. Mellanålder men ja, närmare 50 kommer man. Jag är på fel sida av 25, närmare 30 än 25..
Min darling bara jävlas med mig, jag är ju gammal! Var snäll=)

Fint väder, klart det är, jag ska ju jobba heldag, var som igår, slutade 2, 2 min i 2 går solen i moln.
Min vanliga tur, fick ta det lugnt och pyssla med annat ist.

Min skrutt har mamma vecka nu, AND I LOVE IT!!!
Vi ska ha massa mys, hela tiden.
Idag ska jag stänga med sophie, again. Ica team, hahahahaha=)
Och något kommer jävlas men vad?
=)

Nu kanske jag ska ta och göra mig klar=)
Robin planerar leksaker som ska med till Turkiet. Han har redan diskuterat med gossedjuren om vilken som ska med. Lutar åt herr isbjörn, vad förvånad jag blir.
Men det e långt kvar=( Hade gärna åkt imorgon, men då hade det blivit stressigt, och det e ju inte direkt varmt just nu..

Jobbet var det=)

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0