Det snöar..

Våren var på väg, vet inte vilken väg den tog men den verkar ha fel på gps en.

Bubblans rum har varit färdigt i ett par dagar, och idag kommer han. Om en vecka är det kalas och överraskning väntar.
Bubblan får en överraskning varje år när han fyller, vi åker iväg och gör något.
Förra året var det ögonbindel och ett avsläpp på leksaksaffären, med en plånbok med pengar och en kundvagn.
Iår är det lite av samma tema, men utan kundvagn och leksaksaffär.
Om den jävla snön bara kan försvinna!!

Gjorde fler slingor igår, blev för många, att det ska krånglas, och jag är trött på färger som ska försvinna hela tiden så nu blir det svart.
Natt svart. Och det ska faan sitta med..

Jag fick ångest igår, min skrutt fyller 5 år, det är inte 5 år i sig som är ångestframkallande utan att det är ett år kvar tills 6 år och förskola. Det kan jag inte acceptera, 5 okej, han är fortfarande "dagisåldermammaärbäst" när han blir 6, ja det går bara inte, för att inte tala om att jag blir 26 då, så kan jag inte heller ha det..
Det kommer inte dröja, snart smäller det till och han är mycket längre än mig, kallar mig för morsan, fixar ut dricka från bolaget och testar sin första fylla. Jisses!!
Min son ska föralltid vara 5 år, gå på dagis och mysa med mamma som helgnöje. YEES!!

Jag ska iaf jobba idag då. Det går bra, bara imorgon kvar.. måste få tag i mina böcker med. Svårt att göra något annars..

Kommentarer
Postat av: Frugan

Grisen flög till höger och våren till vänster =))

2010-03-22 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0