Dagar som försvinner.

Jag hade kunnat skrivit om torsdagen, när jag jobbade hela dagen.
Eller så kunde jag ha skrivit om fredagen, när vi var och goofade oss på coop,
ett par krukor råkade vältas, inge allvarligt=)
Eller att jag storstädade halva dagen igår, och fick ide om att Robin vill ha större rum, tycker att det är trångt åt honom, han leker, målar och grejar i sitt rum.
Han behöver större och så är det=)
Min stackars älskling fick krångla in datorn där han hade den först=(
Blir det inge bra får jag flytta tillbaka allt.
Men han behövde få bättrat med färg i sitt rum(vart ju lite akut målning när vi skulle flytta in så..
Det ska bli bra.
Idag åker min skrutt, jag vill inte med söndagar, varannan iaf=(
Ska hämta soffa till han med, tvhörna och allt.
Får kolla med Robban om han kan hämta, bilnyckeln har försvunnit i röran=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0