Svinkallt!!

Shiit, glad att jag slipper gå ut!
Ska till Simon en sväng sen, han fyller imorgon men då jobbar jag så då tar vi det idag ist..
Idag ska jag göra klart resten av kursen, har gjort mer än halva så idag har jag planerat att hinna klart=)
Har fått toppbetyg hittills, en jävla tur det, annars hade jag aldrig haft lust att fortsätta.
Bara jag har klarat den så har jag ju nästan alla meritpoäng.
Bra det, bara att hoppas att pluggandet nu inte tar bort lusten för att läsa vidare,
det skulle vara illa=(

Jobb torsdag-måndag med. Så kursen ska bli klar idag, så jag hinner med.
Nästa vecka e det dags att börja med en annan.
Men jag ligger 8 veckor före kursplanen så stressen finns ju inte=)

Utförde veckans bus igår med, det var kul.
Ännu roligare när den utsatte märker av det=)

Nu ska jag återgå till det roliga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0