Oförskämt optimistisk.

Dagen/natten började ju med att jag halv två var hungrig.
Resultat? Makaroner, beasås och korv=)
Sen var jag pigg, skönt som attans med sovmorgon=)

Nu har jag städat, väntar på mat och ska åka och jobba sen,
men det är en bra dag och det fortsätter jag med att tycka.

Tar numer avstånd ifrån alla negativa, uppstressade personer.
Orka med dom?
Jag tänker inte utsätta mig för negativitet, stress och press när jag inte behöver.
Helt onödigt.

Närmaste planer?
Längtar till tisdag=)
Ledighet, pluggande blir jag utsatt för men sista tentan blir klar och inlämnad.
På söndag kommer skrutt och det är alltid efterlängtat.

Gårdagens bästa: "den där brusli mamma, han är inte att leka med=)
Hahahahaha...
Bruce Lee ska det kanske vara=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0