Jisses..

Energi kick till tusen, det skulle byggas väggar, rum skulle bytas och tapetseringar skulle åstakommas.
Blev inget av de, helt genomtrött.
Tapetsera ska jag göra ngn dag=) Igen=)
Vet vad jag vill ha, men vet inte var jag ska få tag i det.
Stuvbutiken kunde varit min vän idag, det hade uppskattats. Tyvärr kommer mina infall som en blixt från himmelen och att åka dit och leta tapeter skulle inneburit att jag fått ca 20 minuter på mig i affären(om vi hade haft fri famfart).
Så just nu e det bara att gilla läget.
Och att vänta, och ja, jag är helt värdelös på det.
Får kramp i ryggen av att diska, men jag ska iaf bygga väggar, släpa möbler och tapetsera, jo men grattis.
Hade säkert fungerat sådär jättebra.
En stund iaf=)

Diskmaskin har Bia kommit fram till att det ska köpas ny iaf, han har hittat en.
Får han svar åker dom och hämtar en.
Inga tapeter, ingen vägg, inget rumsbyte men ack en ny diskmaskin.
Jo man får tacka för det lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0