Jag kanske borde..

*städa
*äta
*uppdatera

men ja, jag är lat och så kommer det att förbli.
varit mycket den senaste tiden, jobba, plugga, och ja, städa=)
Idag kommer iaf min gullunge hem=)
Tycker INTE om när han e borta, och så e det söndag och jag jobbar till 7=(

Men tiden kanske går lika snabbt som den gjorde igår=) Man kan ju alltid hoppas på att det finns massvis och göra, eller kanske kommer en busslast med folk?
Det sista kan vi glömma, det lät inge roligt när jag tänkte efter.
Nu ska jag ta och kasta alla kataloger, jag ska inte beställa ngt iaf, för jag hittar inget!
Jag har blivit sur för allt jag akanske hittar finns inte i mjin storlek,
så i protest kastar jag alla kataloger och byter lösen på mina konton så jag inte kan köpa ngt alls=)

På söndag ska vi på disney on ice, jag är väl förberedd.
Jag har letat fram termobyxor, raggsockor osv, ishallar e inte min grej.
Och jag hatar att frysa!!

Livet är i övrigt lugnt, med en massa kaos.
Kaoset skjuter jag åt sidan och ägnar mig åt annat. Hahaha=)

På fredag ska nog herren vara ledig från dagis, vi ska ha en mys dag=)
Vi ska gå och handla, köpa turtles tröjor och mysa=)
Och ja, jag försöker manipulera honom till att skaffa gemensamma intressen med mamma=) Hahaha=)

nu lallar jag vidare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0