Jag är irriterad!!

Läs expressen.
Ett 80 tal hundar fick avlivas, pga vanskötsel.
Det kanske inte hände i Sverige, men det hade ju varit samma jävla sketna rättssystem som bara
utger böter för sådana saker.
Ja för va faan, det är ju bara djur,??
Jag är förbannad.

Nu ska jag göra sista tentan på den här kursen, ¨så ligger jag långt före=)
Nästa vecka jobbar jag ju mycket=(
Får se hur ryggen klarar det, har ju annan läkare nu, får se när jag får kallelsen till Magnetröntgen..
Bra att få det avklarat iaf, får se vad som händer sen.

Ett bloss, och plugga=)


Kommentarer
Postat av: M-L

men tjena!

mmmm.. har tagit pause från skolan till hösten, är kvar i ludvika än och det suger. har sökt en massa jobb både här och där nere.. men det är ju typ meningslöst, vafan. förhoppningsvis kommer jag ner till gbg snaaaaaart, annars känns det här mest som en fet jävla väntan på något bättre :)



hurtusan är det själv då? och hur går det med skolan? berätta, berätta!



KRAMAR!!

2010-01-19 @ 18:20:02
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0