Iskallt..

Igen, hade ju förhoppningar på att det skulle bli varmt, och att snön skulle försvinna, men icke.
Julen är nästan bortplockad nu iaf, ljusstakarna och granen är kvar på robins begäran.
Han har även gjort en grej på dagis som tydligen ska hänga kvar tills snön är borta,
väldigt noga med det.
Så den får väl hänga.

Jag har verkligen konstaterat vad jag har vetat länge: JAG HATAR ATT VARA VARANNANVECKA FÖRÄLDER!
Vill ha min skrutt jämt. Veckorna går så fort att jag inte hinner med.
Han vill till pappa såklart, han älskar sin pappa.
Men jag vill vara ego och ha min skrutt själv.
Nekar honom inte sin pappa, absolut inte, dom har lika stor rätt till varandra som jag och robin har.
Men det suger..

Jag har en massa planer, jag vill utomlands. Typ snart. Funderar på Ullared.
Längtar till Turkiet, till Thailand.
Jag vill ha alltihopa, och jag ska ha det ocå=)
Fast utomlands i feb, ja det kan bli svårt, inte omöjligt men svårt.

Robin var och lekte med William igår, och hade tydligen väldigt roligt=)
Trodde inte att han skulle ha tråkigt heller=)

Idag blir det att fixa en hemtenta och fixa lite hemma.
Bubblan blir kvar lite längre idag och det e skönt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0