Humor eller humör?

En salig blandning av det idag, har varit mindre social, mest för att mina vanligtvis bitska kommentarer haft tillräckligt mycket inblandning av diverse vassa spik, och rädslan genom att någon trampade på mina nerver skulle resultera i mord, så kort, jag har hållt mig undan.

Varit inne typ hela dagen, vintern e inte min grej, jag verkligen hatar att frysa.
Längtar efter vår, sommar och turkiet.

Imorgon ska jag vara aktiv, jag ska betala räkningarna.
Inte en dag försent men hallå? Ork??=)

Nu ska jag ta min pommac och slappa i soffan, drömma om varmare tider och förtränga att diskmaskinen har gått sönder och att jag har massa hundhår under sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0