Allt är rörigt,

Jag måste vara världens bästa uppdaterare=)
Mycket händer och ingenting, saker som ska göras(som ständigt glöms av)
och en massa annat som inte var så viktigt tar dess plats.
Resan är rörig, vet inte hur den blev det, men bot råder=)
Skit långt dit, men just nu fryser jag inte.
Sitter i värme inomhus med en filt=)

Tindra är fet(gulligt rund) och äter allt=)
Robin pratar, tjötar och lever rövare=)
Pysen viftar på svansen, och pälsen trillar av=( Det är ett stoort minus, det riktigt suger.

Idag ska vi döda och kremera Robins byrå.
Den har hängt med i många år(typ 20) och nu har den gjort sitt och det är dags för den att somna in.

Han får en stor garderob av lina ist. Har funderat på att  köpa mig en på jysk, men ja, allt skjuts upp.

Vi är iaf lyckliga, mätta och glada över att slippa gå ut.
Imorgon blir det till kga, nytt läkarbesök på ngn konstig avdelning.
Någon jädra ryggoperation i kga blir det iaf ALDRIG!
Då opererar jag mig hellre på en skitig strand i Tunisien av ompalompier=)

Over and out=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0