Uppdatering på förra inlägget.

Fick ett samtal till jobbet jämt innan 5.
Beskedet var att jag skulle infinna mig till min läkare i Kga imorgon 9.00.
Jag blev inte hysterisk, nej inte ett dugg.
Magnetröntgen gjordes i torsdags, hej, vad vill dom nu??
Det kunde hon inte svara på men det var viktigt att jag skulle infinna mig där 9.00.
Läkaren skulle göra en extra dag och det var väldigt viktigt att jag kom.
OCH JA JAG BLEV HYSTERISK!!
Har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv.
Och då menar jag verkligen allvar.
Kommer på att jag sett Lennart gå in på ica när dom ringde, hittar han inte.
Ringar, han e utanför, möter mig på baksidan, och ja, jag är hysterisk.
Han kör hem mig, bilen får stå tills vidare, oprkade inte ens reagera på att den blev kvar.
Kommer in, Bia helt vit i ansiktet. Dom hade ringt hem först, hade försökt ringa hela dagen fast på fel nummer.
Han lika chockad som jag, och jag är inte den som är den.
Ringer Kga sjukhus, blir kopplad till akuttelefon som dom har och får svar av hon som ringde mig.
Sa bara det att man ringer inte och säger så utan anledning och att jag ska ha svar på vad som är på gång.
Berättar även att Bia har haft cancer och att han fick sitt besked på samma vis.
Jättego är hon och försöker få tag i läkaren på hans akutnummer hemma.
JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ RÄDD!!
Cancer i hela ryggraden, MS, ja allt bara snurrade.
Livet är över.
Hon ringer upp igen, det är ingen fara, det är goda nyheter men läkaren ville berätta det personligen!!
GÖR MAN SÅHÄR!!??
Verkligen gör en människa självmordsbenägen för att få fram det!!
Kan ju inte ens glädjas åt det, för jag är arg, jag är vansinnig!!
Man gör inte så, man söker inte efter folk en hel dag, ringer hem och på olika mobilnummer, till jobbet
för att skrämma upp någon så när det inte är något!!
Jag kommer nita läkaren imorgon!!
Lättad ja, men helt vansinnigt förbannad!!

Har vansinnigt ont i ryggen, men ja, det e ju inget allvarligt eller livshotande tydligen.
Imorgon slutar jag röka, jag ska ALRIG VARA MED OM DET HÄR IGEN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0