Skridskor, semester och döva öron.

Robin har lärt sig att åka skridskor, lite hackit går det men det glider på iaf=)

Varit ledig från jobbet under veckan, skolan har ju kvarstått men jag har iaf hunnit att vila ryggen lite.
Medicineringen går fint, inga bieffekter alls har vi provat på, och det är ju ganska skönt=)
Går upp till en gång morgon och en gång kväll på tisdag, sen tänker jag stanna där.

Tindra är en utmärkt draghund, min skrutta.
Hon fick testa första ggn idag och dra bob, och hon fullkomligt älskade det=)
Duktig kicka=)

Veckan har varit lugn i övrigt, lite skridskor, pulka och så, men idag var det skönt ute, bra det för jag hatar att frysa.

Csn dröjer, men det e skolans fel som lyckats skicka in fel uppgifter.
Onsdag avslutningsprov i ännu en kurs och sen e 100 p till lagda bakom=)
Och det ska gillas till 100%=)

Tror nästan att Robin har en hörselskada, säger vi spring inte, så springer han, låt bli så gör han iaf,
och nu har juag tröttnat och slår tillbaka med samma mynt, jag lyssnar inte på honom.
Han ska få reda på hur det känns. Och det verkar ju fungera för han tycker inte alls att det e kul.
Fick ju behålla skrutt hemma en dag till för hans nya rum hos pappa var inte klart än=)
Kan få ta hur lång tid det vill så kan skrutt vara här=)
Planerar inför hans födelsedag med, det ska bli skoj=)

Nu ska jag göra mig klar opch åka till jobbet en sväng.
Mjukstart inför imorgon, yees.

Ska nog till Lina och leka med tyg sen, och det ska bli skitbra har jag bestämt.,
Jag och da fru var i Hällefors igår och kom på att vi skulle ha gardiner, och det ska bli nice=)
Mera roadtripp och tokiga ideer, det gillar jag.

Får se vad nästa ide blir=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0