Romantik på högsta nivå.

Snöstorm och snudd på insnöad.
Idag planeras det tacos och film mys för ja, vad ska vi annars göra?
Min skrutt kom hem idag=)
Barnkalas planeras*jisses*..
Älskling ska få vara lekfarbror. Tror att jag ska klä ut han till Batman.
En älskling i trikåer. Det gillar jag, kanske, får mig kanske ett gott skratt iaf=)

Livet är i övrigt lugnt.
Har bestämt att blir det inte Thailand så blir det Turkiet i två veckor.
Vad ska man göra i Sverige på semester?
Så nu ska jag bli rik, eller kanske bara lite mindre rik.
Sommaren planeras, påsk inväntas och min skrutt blir 5!!!.
Han blir stor och jag får ångest.
Ja, det är väl så livet ska vara?
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0