Kväll..

Tacos har intagits, som planerat.
Skrutt åt som en hel karl=) Älsklingen.
Min darling är på vift, men snart kommer han och jag har bestämt att vi ska bada och kolla på criminal minds=)
Tror inte att han misstycker.
Han misstyckte dock till mina planer på han i batman dräkt,=(
Men jag hittade en annan person som sjklart nappade på iden=)
Maskerad ska Robin ha när han fyller.
Och sen kommer det karlar i trikåer.
Jag ska sannerligen placera videokameror i alla hörn för att inte missa något alls.
Och jag kommer skratta ihjäl mig=)
Ett gott skratt förlänger livet och jag säger som mormor: "Jag ska leva tills jag blir 100, bara för att djävlas=)"
Saknar min mormor.
Tripp dit till helgen kanske?
Jaaa!!
Nu fick jag ideer, måste smida klart dom så jag kan berätta för darla att vi ska åka=)
Han misstycker aldrig med mina tokigheter=)
Han bara skrattar och hänger på.
Tur att jag har mina godingar.
Försökte ringa en viss fru men hon har bestämt sig för att slagga tidigt.
Ska ringa nästa fru, fast hon precis gått hem, lite sällskap måste jag ha=)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag måste få komma och få skrattanfall =))



Ja jag bstämde mig för att lägga mig tidigt....börjar bli gammal jag hhehehehehe



Kramar

2010-02-21 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0