Jag vabbar.

Vilket innebär att jag och skrutt tillbringat dagen i soffan och en sväng framför datorn.
Det var väl en jävla skit som ska sitta i hela tiden. Attans.

Jag har kommit fram till en sak.
Det är helt normalt att ställa klockan på 4 på morgonen för att se på os.
Det är helt okej att vara vaken hela natten för att man ska se allt live.
Det är ju helt jätte okej att ta semester under hela OS för att kunna kolla på alla repriser som går, vem vet man kanske får se det ur en annan vinkel??
Om nu jag eller någon annan, skulle sätta klockan på 3 på morgonen för att gå upp och beställa biljetter till första visningen av nya twillight filmen, eller kanske kolla via datorn på nyaste greys avsnittet direkt när det sänds i usa, då har man problem?
För så kan man ju inte göra?
Vem ska bestämma att det där förbannade os är helt okej att offra liver för, men gäller det annat än sport så är det inte klokt?
Bara kul att se hur folk tänker=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0