Jag orkar inte..

Vara helt aktiv, idag ska det städas, gardinerna ska fixas klart, plugga en massa inför tentan imorgon. Men ja, det kommer nog att gå bra tror jag=)
Får väl slita litegrann då=)

Lång sovmorgon idag, känns ju nu, får skallebank av att sova för länge=(
Kanske måste åka och handla med kom jag på=)

Och min semesterdag på Robins födelsedag är kirrad och klar=)
Min skrutt ska ha en överraskningsdag=)

Annars e det ju ganska lugnt, saknar skrutt men han kommer ju snart igen.

Sen tycker jag att det är förjävla tragiskt att man verkliugen ska tro att man kan trycka ner någon pga sin egna dåliga självkänsla.
Att man ska få någon annan att må skit bara för att man själv ska verka cool.
Vet ju inte riktigt varför du tror att du innehart rätten till detta beteende.
Men allt slår tillbaka, får se hur du sj kommert känna det när du står där i samma sits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0