Födelsedag, slitna föräldrar och förväntansfulla barn.

Idag vart jag gammal, och det känns, haha.
Har legat på soffan och vilat middag men det hör väl till??=)
Ätit tårta, smörgås och vanlig, som lina tillverkade=)
Bubblan gillar inte smörgåstårta, Lennart köpte en burk fiskbullar te han så han vart nöjd=)
Min fru har gästat huset idag med=)
Fia och stoffe med, för att inte tala om thommie och lina=)
Inväntar en till drös.. Och funderar starkt på att åka och äta Kina mat.
I ludvika såklart=) Anständig kina mat ska det vara=)


Igår var Maggan och Torsten här=) Dom valde att komma igår ist för idag, och ja det var ju valfritt=)
Synd att man inte träffarfolk som egentligen bor så nära oftare=(

Disney on ice gästades även igår.
Massvis med förväntansfulla barn, och massvis med slitna föräldrar.
Fest dagen innan? Eller bara trötta i allmänhet och behöver semester?
Inte en susning, men det är ju så det kan vara=)
Showen var bra, jag gillade den mycket.
Robin med såklart=)
Frågan om vem som var mest eggad, antar att det kanske kan ha varit jag=)

Skulle fått svar av csn idag oxå.. men vad trodde jag??
Att jag kanske skulle få det iaf.
Men nej, inget svar.
Jag vill ju bara ha ett svar, får jkag det inte så ok, annars blir jag jättelycklig och sätter sprätt på pengarna direkt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0