Back in the picture..

Yees, here I am.
Läkarbesöket gick bra, käkaren bad tusen ggr om ursäkt för deras inkompetenta handlande.
Han var glad, och ja, jag oxå.
Ingen ms, ingen cancer(vilket jag absolut trodde efter i måndags).
Men däremot skadot på 2 kotor, och nerver som är lite trasiga och gör att jag har domningar och att jag har lite skitont till och från.
Idag är det bättre=)
Men medicin ska ätas, och jag är rädd för den. I minst 6 månader, om den fungerar.
Men äta eller ha ont och ligga på soffan.
Medicinen gör iaf så jag kan jobba, om jag slipper bieffekterna förstås.
Hoppas kan man ju alltid iaf.
Så får vi se hur det går, har ju iaf en riktig läkare nu. (överläkare på neuromott)=)
Så fuck you satans vårdcentral!!
Ät naproxen!! My ass..

Fråga 2: är det meningen att man verkligen ska misstro läkaren på vc?
Man har ju hört om alla missar dom gör överallt och hela tiden..
Nej man kanske inte ska göra det, men helvete vad jag har fått krångla.


Nu till något som är sämre ändå, snö, det kommer bara mer och mer och mer hela tiden.
Tycker att det e löjligt att väderguden ska kompensera för alla tidigare år när det inte varit snö.


Nu ska jag slappa soffan=) Yees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0