Livet leker.

Jo minsann, det gör det.
Igår var det tre år sen jag och min darla vart tillsammans.
3 år, var tar tiden vägen??
Igår pluggade vi körkort, eller ja, jag gjorde ett körkortstest och fick  bara 42 av 65.
Hahahaha, läste inte speciellt noga kanske, testade jag igen och då var det ju helt godkänt=)
Lina satt bredvid mig och kollade när jag gjorde fel, haha.
Om hon ska köra med mig kanske jag oxå ska kunna lite. =)

På söndag är det handledarkurs, sen tar det någon vecka så är det bara att
Lina blir min privata driver=)
Jag längtar iaf=)

Idag var det jobb, och imorgon med. Tur att man har sysselsättning.

Kikar utomlandsresor som vanligt. Fint det är alltså.
En sväng i maj och sen får vi se vad det blir efter det.
Resa är roligt och va faan, man ska ju se ställen.
Robin vill till turkiet och äta fisk så vad tusan. Hahahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0