Julen var här.

Julen var här, tomten kom och klapparna utdelades.
Robin sken som en sol.
Maten intogs hos Fia, sen blev det en sväng ner till Thomas=)
Även om det är juldagen idag, och annandagen imorgon är julen för min del över.
Tänkte på en sak igår, att alla julklappar hade man kunnat köpt idag för halva priset=)
Hahahaha, kanske borde hamstra inför nästa år??=)
Tyst och tomt hemma utan Bubbel. Om enh timme ska jag jobba, vad ska jag göra i en timme?=)
Den 10 börjar älskling jobba i Karlstad med, och jag MÅSTE ha tag i en till bil.
Finns inte en chans att jag överlever att ta mig till jobbet i 15 minusgrader. Plus att skrutt ska till
dagis vissa dagar. Nope.
Kanske hittar någon på mellandagsrean!! Hahahaha.
Ladda inför jobbet. Jo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0