En soffa hit och en soffa dit.

Och en soffa hamnade på baggtjärn=)
Två soffor inhämtades i örebro, soffan här hemma hamnade hos Ia,
en av sofforna hos Ia fick akut placeras här och den sista hamnade på baggtjärn. Hahaha
Allt soff flyttande, hämtande och körande tog nästan 8 timmar.
Hämtade fruns glajjor med så nu ser hon något på datorn igen och kan förminska texten till
normal storlek på texten istf xxl=)

Och resan är bokad och klar, nedräkning pågår och jag vägrar packa=)
Än, i en månad eller så.

Imorgon vankas det jobb. Okristligt tidigt med.
8.30 börjar jag, shit.
Sen rymmer vi till västerängsvägen, med ett paket bomull och en förhoppningsvis lugn hund.


Dagens fundering: kan man kalla sig djurvän när man smäller av massvis med raketer och man inte skänker en tanke till alla stackars livrädda djur??

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jadu...det var skillnad på att ta ner texten i stl med glasögon på hahahaha

Nu ser jag ju normalt igen.



Jo den där flytten på soffan härifrån till baggtjärn hade jag velat vara med hela vägen :))



Packa NU...säger jag som redan beställt sommarkläer och en bikini för nedpackning och ajabajja inte röra förräns vi landar i Turkiet hihihihi



Pözz

2010-12-30 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0