Idag kom stressen..

Om lite mer än en vecka ska jag vara packad och klar.
Jag har inte ens provpackat, utan bara kastat ner oviktiga saker.
Är inte 100 på vad heller, skymtade en badmadrass och lotion=) Hahahaha..
Skriva ut biljetten, ja... Det var det oxå... Kopia på passen... Jaaa...
Men ja, det hinns väl. Efter jobbet idag tar vi itu med semestern igen. En månad till. Känns fint=)

Vi har uppehåll, fina fisken. Jag och robin ska cykla till dagis och jobbet. Känns fint det med.
När jag ser rondellen för andra gången kommer det kännas tungt. Helt övertygad=)
Men vi bor i sverige och man får ju passa på när tillfälle ges.

Känns helt okej. Lite stressad men om fem minuter har det väl gett med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0