Idag har jag åkt renault.

Idag har jag åkt renault, viss spänning men det gick fint.
Karlskoga besöktes med de 2 bästa damerna.
Känns fint.
Hittat en nu resa med, men vi får ju bara boka om 30 dagar innan, så det sket sig. Suck.
Bästa Lennart var på besök idag med, helt otippat.
Fint.
Källaren är mindre fin, ska försöka möblera om lite oftare.  Man hittar ju tydligen en massa saker, även saker som inte ska hittas. Morr.
Jag har shoppat en present till mormor, fint.
Ska ta och åka och lämna den. MYS!!
Saknar mormor, nog den finaste människan jag vet.

Bilen stannade, den är törstig, men Fia fixar biffen.
Jag måste ta och sluta med min: Det går en bit till och börja tanka i tid=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0