This is it.

Läster just om en 4 åring som blivit ihjälkörd.
Herregud, när ska föräldrar börja hålla koll på sina barn.
Som vid påsk, småbarn överallt ute och sprang på vägarna.
När faan ska föräldrar börja se efter barnen??
Tycker det e sjukt med föräldrar som låter sina småbarn vara ute och leka på vägarna,
utan någon uppsikt alls över dom.
Dom är inte krocksäkra!!

Senaste dagarna har varit hektiska, jobb och slugga.
Men jag får lön och raka mvgn så jag kanske ska vara nöjd?
Men Christina är aldrig nöjd=)

Nu är jag ledig fram tills måndag, och tidigt på morgonen ska jag ha sluttest.
Jisses, gäller att sova ut i helgen då=)

Nu ska jag tvslappa, det förtjänar jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0