rubrik fylld med inspiration..

Tandläkaren igår gick inge vidare..
Remiss till käk kirurgen, får väl se hur segt det går..

Jag vill ha inspiration, jag vill ha sol, värme, och ja, inspiration.
Måste aktivera mig.. men med vad??
Ingen lust alls med någonting...
Fyy faan för att bara gå hemma hela dagarna, snart e det slut på det iaf..

Hatt och skohyllan är sålda iaf, de lämnas med lägenheten.
Kvarsittandes på väggen=) Oh yeeah.
Fast skohyllan står ju på golvet, ja,...

Massagen blev inställd pga sjukdom, nästa dålig stil att bli sjuk idag tycker jag=)
Hon hade kunnat varit sjuk imorgon, eller efter halv tre=)
Men men, nästa onsdag??
Ja.

Inspirerande inlägg, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0