Man ska vara glad..

Positiv och allt.
Men jag orkar inte.
Jag har jävligt ont och då kan man inte vara glad.
Det är mycket nu.
Neurologen har klantat sig, inte första gången så nu ska jag byta över till Karlstad.
Har väntat hela dagen på att han ska ringa men det lär tydligen inte inträffa.
Ingen tar något ansvar, alla ska skylla över på varandra och hänvisa hit och dit.
JAG BEHÖVER INGA JÄVLA PILLER! JAG BEHÖVER ETT SVAR PÅ VAD SOM ÄR FEL OCH VARFÖR DET GÖR SÅ ONT ATT MAN TILLSLUT SPYR.
Men nej, vi skriver ut piller, som jag inte ens vill ha.
Har läkaren kollat axlarna någon gång?
Nej det har hon inte, jävligt lätt att hänvisa till en neurolog då?
Nervskadorna i ryggen kom efter att axlarna börjat krångla, förstått?
Nej men vi tar inget ansvar, vi hänvisar vidare.
Bara av att skriva det här gör att det gör så satans ont.
Akutmottagningen ska besökas idag, orkar inte ha det så här längre.
Kan inte jobba, inte ens dammsuga, vad e det för något?
Jag är 25 och det här är inte normalt då!!!
FUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0