I can do it..

Känns som om jag trampat runt i en cirkel.
Idag ska jag ta mig faan bryta den.
Jag ska fixa iordning allt som jag släpat efter med,
få klarhet i saker och ting.


Igår åkte jag till den välkända staden Karlskoga med frugan.
Sällskap skulle hållas.
Mjukisbyxor till skrutt skulle inhandlas.
25% på kappalh hade dimpt ner i brevlådan och skulle minsann utnyttjas.
Kappahl hade noll som jag ville ha, robin däremot skulle köpa hutlöst dyra batman strumpor för nästan 100
kr efter avdragen rabatt.
Hutlöst, och vi gick till hm.
2 Starwars tröjor blev upphittade och jag var i samma klass som tomten på julafton.
Ia hittade oxå grejer och så bar det av till nästa affär.
Tre affärer till avverkades och Christina fick inte tag i ett jota.
Men så kom vi in i nummer 4, och där var dom.
Mina kökstavlor.
Dom var ju inte det innan vi betalade men nu är dom.
Ahh, fantastiska=)
Än ligger dom på köksbordet men Bia ska få spika upp dom=)
Mina axlar suger ju som sagt fortfarande=(

Just ja, nu ska jag få irodning på mitt liv.
Dags att börja med det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0