allt och inget..

det händer verkligen allt och inget.
jag ska flytta, idag ska jag visa lägenheten, jag ska ha tenta i etik, kanske blir av med hallmöblerna idag med. HOPPAS PÅ DET!!
snart ska jag till tandläkaren oxå.. jaoo..
nytt schema på jobbet, har lite blandade tankar inför det.
skulle vilja veta anledningen bakom, men jag är ju nöjd med tiderna, ja det är komplicerat.
sista veckan på sjukskrivningen och på onsdag är det banne mig massage.
hoppas hoppas hoppas att det är slut på det här nu..

jag vill bara göra ett tillägg..
vi bor ju i en by, där man hör massvis..
90 % är oftast skitsnack, men de övriga 10% brukar inte vara det.
man kanske inte ska ha förutfattade meningar, men det har jag, och har redan
kommit fram till vad som borde vara rena fakta.
vissa val man gör får man stå för, har man snackat skit hur länge som helst så går det inte
att tro att ingen genomskådar dig.
och så är det. jag är nöjd med livet som det är, så nej tack..
nu är det säkert bara ett fåtal som fattar vad jag dillar om, men klockan är inte ens 8 så ibland får man ha överseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0