Panik!!

Ja det får jag, eller ja det ger jag mig själv.
Jag tillhör intye skaran som bara kan slappna av och ta det lugnt,
Jag har förstått av livet att det blir vad man gör det till och då kan man inte bara
sitta på sidan och titta på och vänta på hur saker och ting ska se ut.
Någon som har hört ordspråket "ta saken i egna händer"??
Det gör jag, hela tiden, styr mitt eget liv, dit jag vill ha det.
Jag skapar min egen framtid, planerar den som jag vill ha den.
För jag lever bara en gång vad jag vet nu, visste jag att jag skulle leva fler ggr skulle jag kanske kunna ta det lugnare.
Så jag stressar vidare, och funderar på varför jag har magkatarr!!
Haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0