Det är ju underbart.

Vi fick inte huset, men va tusan, det känns som det kvittar=)
Jag är på hejdundrande humör iaf=)

Solen skiner, humöret är på topp, kryssning inplanerad=)
Jag som inte gillar kryssningar men det här kan man ju säga kommer bli skit kul=)
Kan inte bli mer än bra=)

Helgen har flytit på, kastade ut Robins möbler, alla leksaker hamnade i varadagsrummet och så har vi hämtat hans nya säng och fixat med det.
Amanda och Alexander(inte alex, han e stor nu och då får man inte kalla han alex) har varit här och härjat i helgen med=)
Handgranater var det=)

Nu ska jag ta en dusch, fixa lite och bege mig till jobbet.
Vaknade en timme innan klockan ringde men vad gör det??=)
Jag vill shoppa=)
Men pengarna vill inte det.
Jag kan ta mig råd men känner ingen anledning, konstigt värre=)

Sluta röka perioden går bättre på veckorna än helgerna.
Idag ska jag jobba min heldag och sen ledig två dagar igen.
Vem ska jag leka mjed under hela veckan då?
Bubblan är hos sin pappa, tomt utan han=(

Nej nu får det vara nog, fixa till e på g=)
Yees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0