Torsdag=)

Och jag känner mig optimistisk.
Solen skiner, ryggen .
känns påtagligt bättre(just nu)
och jag funderar nästan på en promenix senare.
Om ryggen vill sen förstås.
Nu har jag suttit inne bra länge.
Men så fort det kommer lite kyla så blir den värre igen.
Slutar ryggen inte med det så tänker jag kräva staten på ett hus i thailand under vinterhalvåret=)

Robin ska till dagis idag, och dom ska till skogen.
Kallt ute men han är barn, man känner ju inte sånt då.
Jag tänker iaf sätta på honom termobrallor, trots eventuella protester.

Igår var det mys hos Ia, like every onsdag=)
Lina var med, så vi fick organisera om=)
Och som jag skrattade.
Åt Lina, åt Ia, åt tvn, ja man hade kunnat trott att vi hade intagit någonting innan men nej då.
Kommentarerna haglade och det som nästan var roligast ar att när Ia skrattat i typ hundra minuter var att hon inte fattade iaf.
En till pik om det viktiga och hon skrattade så hon tjöt.
Men fortfarande fattade hon inget.

Sen var det Linas tur att göra sig lustig. Inte för att hon fattade hur det lät just då men ja, jag höll på att dö!!
Ska införskaffa vattenfast mascara för jag skrattar tills jag tjuter när dom är i närheten.

Christina: Jag är trött, jag ska gå hem och INTE titta på fråga Olle.
Lina: Jag ska gå hem och fråga Dedas...
Där bröt jag, hon hann ju inte riktigt prata klart med vad hon skulle fråga Dedas.
Men jag skrattade så jag tjöt, Ia med och Lina med, när jag hade sansat mig till att berätta vad som var så roligt.

Nu ska jag göra ett ryck.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska ta en kaffe=) Kram

2009-10-29 @ 19:25:39
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: ia

Ja jag vet jag inte fattar så mycket om alls men tur jag kan skratta åt mig själv...eller åt nått...som jag inte vet varför jag skrattar åt hahaha



Kram

2009-11-02 @ 00:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0