Tonight..

Vi laddar upp för film.
Först en iskall bilresa ner till Thomas, det är han som valt filmen=)
Jag är taggad, laddad, ja det mesta=)
Vi ska se kung fu panda.
En riktig rysare,
den där pandan har oanade egenskaper som han inte själv inser förren i slutet.
I stil med gubben i jalla jalla.
Och ja, det ska bli spännande fast jag har sett filmen med Robin innan=)
Kan ju oxå hända att man får sällskap i soffan av den lilla vovven.
Lilla vovven väger 52 kilo men tror att han är en pekignes eller liknande.
Mer än den fluffiga pälsen har dom dock inte gemensamt.
Men när man svär efter den stora tjocka hunden tittar han ledsamt på en som att han säger:
JAG ÄR INTE TJOCK. DET ÄR BARA MIN PÄLS SOM ÄR FLUFFIG=)

Imorgon kommer älskade ungen hem oxå, jobba innan på morgonen.
Läkaren på måndag, både jag och han.

Ja nu måste jag ju dra, shit, jag och tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0