Today we go=)

Gbg, here we come=)
Skulle ju självklart ha varit bättre sommartid och med en lisebergstur planerad
men nej.
Jag vill inte frysa ihjäl, får bli en liten sväng på stan.

Väntar på Ia nu, hon skulkle ha morgon java=)
Stackars människa är ju inte riktig, dricker ju bara en kopp om dagen.
Vi måste omvända henne, leda in henne på andra spår i livet=)
Så där kan hon ju inte leva.
Haha..

Nu ska jag fixa lite, det händer ju så lite att det finns ju inget att skriva om=(
Jo alla ska ju flytta.
Kanske inte långt men jag blir avis och vill jag med=)

Eila ska ju flytta mot oss,
Ia ska ha deras,
Lennart ska ju lämna strandgatan, ja jo..
JAG VILL OXÅ!! DET E INTE RÄTTIST!!

Haha, over and out=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0