Rubriker är inte min starka sida

Men spela roll==)
Varit hos lläkaren idag med ryggen då, blir att äta mediciner.
Och hoppas på att inflammationen släpper.
Imorgon kommer Robins paket oxå=) Najs med nytt=)
Ska börja jobba fredagar igen då..
Men de pengarna ska in på herrens konto. Disney kontot=)
Men jag har iaf gett mig faan på att om jag ska till Paris så ska jag upp i Eiffeltornet(stavning??)
med eller utan kondition, jag får väl ta en heldag i värsta fall bara för att ta mig upp.
Trappor är inte min grej alltså. Iaf inte uppåt=)

Helgen var ju lugn iaf, det brukar dom ju vara. Inget extra vagant här heller=)
Haha.. Latmasken kanske kryper lite men va tusan=)

Fick sktten på bilen idag med. Hej och tack!
2000 spänn, och 44 kr för att vara exakt. Men va tusan, har ju iaf svidat om honom så att han har fått vintertassar på då ska han väl ha ett nytt skattemärke oxå=)
Blankt och fint=) Kanske borde ta och ge han en tvätt med så att han gör det nya märket rättvisa=)

Bubblan e hemma igen med=)
Sover just nu då men lik förbannat hemma hos mamma=)
Imorgon ska vi tydligen ha mysdag=) Haha, vet inte vad han har planerat men hoppas på en stunds soffläge iaf.
Kan ju alltid skylla på doktorns ordination.

Nu får tvn lite uppmärksamhet oxå, den har ju blivit lite åsidosatt idag, först jobb och sen datorn, kaffe med lina och nu datorn igen.
Bästa att använda stackars tvn så att han inte blir ledsen och lägger av=)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Vet du vad Christina? jag är säker på att jaghar hört att man kan åka hiss ända upp=P

Finns nämligen en restaurang där uppe=P

2009-10-20 @ 13:33:57
Postat av: Christina

Va=) Vad bra.. hörde man fick gå sista biten jag=) Men åka hiss e alltid bättre, om man inte har cellskräck, eller ja. Något sådant=)

2009-10-20 @ 13:35:44
URL: http://christinasegen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Kan ju vara så!



Kolla här:

http://www.bilderochfakta.se/resor/turista-i-paris/eiffeltornet/

2009-10-20 @ 13:43:41
Postat av: Christina

Bra sida jue=) Då kan jag ju planera lite iaf=)

2009-10-20 @ 13:53:43
URL: http://christinasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0