Nu sitter jag här igen..

Soffan fungerade inte heller. Surprise!!
Sitter och lyssnar på mitt kylskåp, låter ju som en gräsklippare som inte fungerar som den ska.
Som strands gamla ungefär.
HushållsLasse säger att dom ska låta så.
Ja det e ju snart halloween och ruskiga ljud ska finnas så kylen kommer att passa in iaf en gång per år.
Jag har tråkigt (och ont) men dessvärre tråkigt.
Jag är en aktiv människa, jag vill vara på jobbet.
En till surprise, Vickan trodde inte att vi var anslutna till företagshälsovården.
Trodde ju inte jag heller.
Vårdcentralen får vara min kontakt den kommande veckan då.
Försöker få tag på Ia.
Jag har en fråga och jag tror att hon har ett svar.
Får väl se. Tror hon sover.
Sömntuta=)

Funderar på att dra en borste genom håret, känner mig så ypperligt fräsch just nu.
Gårdagens kläder, inte borstat håret.
Ser säkert ut som en indiankrigare då jag inte tog bort gårdagens smink innan jag somnade igår.
Är det så här livet som sjukskriven är?
Jag är ju inne på  min första dag och enligt mitt schema har jag inte börjat jobba än.
Jisses, här går vi händelserna i förväg.
Nu ska jag leta strumpor, nya och friska, inte gårdagens.

Kommentarer
Postat av: ia

Hehehe ja jag är en sömntuta hehehe

Men jag kom ju upp tillslut...och kom på kaffe...och pepparkaksätning...



Ja du...att vara sjukskriven är såååååå tråkigt...blääää....men du måste ta hand om din rygg...annars blir den bara än sämre vet du...



Pözz

2009-10-26 @ 12:07:26
URL: http://fyrabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0