Nu finns det planer igen=)

Ia var just här, ska banne mig ha med mig henne till Side=)
Hon är optimistisk och det tycker jag faan att hon gör rätt i.
Tänk hur jädra kul vi skulle kunna ha=)
Oooh yees=)
Jag är laddad, och om jag skulle säga att juag inte redan börjar kolla på nästa års resa så är det bara en ren och vit lögn.
Började kolla samma dag som vi kom hem, haha.
I Sverige kan man ju inte bara leva livet, det är för kort.
Detfinns ju så innåthelsikes mer att göra, se, uppleva.
Ja vad tusan=)
Funderar ju nästan på att ansöka om semester, men kan ju inte boka nu iaf.
Måste ju köpa julklappar och sånt.
Robin har jag redan kartlagt vad som ska inhandlas.
Amanda ville ha en groda=) Hade jag aldrig kunnat lista ut=)
Alex(ander), får inte säga Alex längre jue vet jag inte.
Han e ju glad för det mesta=)
Stoora grabbarna vill väl ha pengar, dom vill säkert ha massa pengar man dom får möta oss på halva vägen, eller på min sida av vägen för att vara exakt=)
Nu ska jag göra mig klar, vi ska ju åka om 2 timmar, hundar ska till skogs, filmer ska laddas över, ja, bara at sätta fart=)

Over and out again=)

Kommentarer
Postat av: Majja

Klart man ska resa om man har ekonomin.. finns så mycke roliga saker att se i världen :D

2009-10-11 @ 00:44:20
URL: http://majjasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0