Jag myser.

Sitter med en kaffe kopp, och njuter av lugnet.
Helt tyst är det. Och det är så skönt=)
Varit härj hela helgen och inom en halvtimme drar det nog igång igen..
Så nu myser jag. I tystnad=)

Ikea igår, maxi, rusta. Det var ett tag sen jag var där, men sjklart så fick jag med mig mer än vad jag skulle ha och det jag egentligen skulle ha, ja det glömdes.
Robin var lycklig.
Han har införskaffat en elefant.
Och gett han det otippade namnet dumbo.
Ja, barn.=)

Han har haft en helkul helg, var på willys igår. Dom hade billigt lösgodis.
Robin köpte ett kilo och deklarerade att han har ju godis till jul nu.
Haha.
Tror han knappt har smakat på det=)

Nu ska jag läsa aftonbladet. I tystnad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0