Jag har faktiskt muskler!!

Det känns, jag har träningsvärk..
Vet ju inte riktigt varför heller, men va tusan.
Förkylning på g med, känns som början på en sån däringa som aldrig ger sig..
Ja, och det är ju bara att konstatera att vintern e här.

Robins paket kon idag med, bara att hämta 2 och skicka tillbaka ett=)
Ha, tur att jag slipper frakten på det ena iaf=)
Kollade efter förra årets julbilder och så insåg jag att jag har ju inte en enda bild kvar på datorn,
Älsklin har ju installerat om och vi kör ju numera med windows 7 i det här hemmet.
Funkar skit bra=)
Så jag måste skriva en komihåg lapp till mig själv att han ska få fixa hit bilderna igen=)

Japps, tankar på jul är inte mitt fel, det kom ju upp en ruta på datorn imorse och talar om att på söndag ska vi ställa om klockorna.
Och i och med det kom jag att tänka på lussekatter och så var karusellen igång.
Jisses.

Nu ska jag göra lite nytta, dvs dricka upp mitt kaffe och fundera på att suga ut den där pälsen som ligger under soffan och morrar åt mig när jag går in i tvrummet.
Blir skyddsmundering och dammsugaren på högvarv.
Jag vet ju vems fel det är att jag har en morrande päls under soffan och han heter Pysen.
Fäller så jag blir tokig. Varför ska han fälla nu för då?
Det är ju minus ute, den voffarsson e lite bakochfram med allt så egentligen ska man inte vara förvånad=)

Nu kom LENNART. Han kan inte cykla men e lika glad för det, eller lyckligt ovetandes.
Jag ska vara social och skita i det som morrar under sogffan för tillfället.
Bara att hoppas att den stannar där.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0