Jag är förvirrad till tusen.

Kanske inte är så konstigt att jag åkte med Robin till tandläkaren igår, när han skulle varit där idag. Visste ju att det var någonting som skulle göras idag and here it is:
JAG SKULLE DIT IDAG=)
Gudars. Men jag klarade mig ur knipan.
Ringde och berättade att robin var sjuk, det var han ju sist med när han skulle dit=)

Jag har piggnat till nu iaf=)
Alarmet på telen började tjuta och med stolthet tänker jag:
Jag vaknade före dig=)
Haha.

Igår drack jag julmust, och åt saffransgifflar=)
Nu vill jag ha snö och ljusstakar.
Lite tidigt kanske men va faan. Det är mysigt!!
Mörker, snö, och ljusstakar=)
Vi ska ta en tur nu snart till trollskogen.
För er som inte vet det så står det en massa troll i hela skogen, längs hela stigen.
Vi gick där förra året och yees, en tradition skapades=)
Tur att trollen blir förstenade när man går där, annars skulle det ju vara kusligt.
Robin tycker det är jättehäftigt=)
Bia med tror jag=) Han e ju nästan på samma nivå.
Jag erkänner inget mer än att jag ska ju oxå med dit igen=)

Nu ska jag sätta fart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0